Road 32 Pizza

0
 
X
Road 32 Pizza
 
 
Lépj be Facebook profiloddal!

Einloggen

Bitte loggen Sie sich mit Ihrem Konto ein!
Email:
Passwort:
Bejelentkezve maradok:

Töltse le éttermi Applikációnkat!

Az első APP-os rendelése esetén 10%-os kedvezményt biztosítunk!

 

Akció!


- 5 vagy több 28 cm-es pizza rendelése esetén: 900 Ft/db!
-Minden 3000 Ft feletti rendelés esetén 2db 1L Pepsi-t adunk ajándékba

-A kuponos akciókkal nem összevonhatóak!

Shopping Cart

Caterer: Road 32 Pizza

Lieferadress:

Elérhetőség
Telefon:

(+36) 30 190 3232

WEB:

road32.hu

Order taking
H - Cs: 10:00-21:45
P - Szo: 10:00-22:15
V: 11:00-21:45
Open
11:00-21:45
Delivery time: 30-120 perc
Fizetési lehetőségek
Bankkártya
OTP SZÉPkártya
Cash
erzsebet étkezési utalvány
Valuta: Ft

Aktion

Action thresholds:
  • Minden 3000 Ft feletti rendelés esetén 2db 1L Pepsi-t adunk ajándékba

In our shop the following payment cards can pay:

Road 32 Pizza - Payment by card
Road 32 Pizza - Payment by card
Road 32 Pizza - Payment by card
Road 32 Pizza - Payment by card
Road 32 Pizza - Payment by card
Road 32 Pizza - Payment by card
Road 32 Pizza - Payment by card
Road 32 Pizza - Payment by card
Close

Kedves Vásárlónk!

Amennyiben úgy döntesz, hogy a rendelésedet `Online bankkártyás fizetés`-sel rendezed, akkor a következőket kell tudnod:

Már Maestro kártyájával
is vásárolhat az interneten!

Tisztelt Vásárlónk!

Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.

Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.

Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:

  • Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
  • Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
  • Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben az Ön kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt legyen szíves üresen hagyni!)

Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:

  • MasterCard (dombornyomott)
  • Visa (dombornyomott)
  • American Express (dombornyomott)
  • Electron (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák természetesen elfogadhatók.
  • Maestro Az OTP Bank internetes fizetőfelületén bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!
  • OTP SZÉP kártya

Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.

Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.

Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.

Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.

www.otpbank.hu

06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666

Az OTP Bank oldalán történtő sikeres azonosítást követően a bank zárolja a számládon a rendelés ellenértékét, a bank jelzi a webáruháznak a zárolás sikerességét, és visszairányít Téged a PizzaGigant webáruház oldalára, ahol tájékoztatunk Téged a fizetés és a rendelés állapotáról, és az ezt követő ügymenetről.

Sikeres zárolás esetén a weboldal továbbítja a rendelést az étteremnek.

Az étterem elkészíti a rendelést, majd kézbesíti azt. (Kézbesítéskor természetesen nem fizetsz a futárnak.)

A webáruház 3 munkanappal a rendelés leadása után véglegesíti a zárolási tranzakciót.

Reklamáció kezelés

A rendeléssel kapcsolatos esetlegesen a Te részedről vagy az étterem részéről érkező reklamációk kezelésére a rendelés leadásától számított 2 munkanapot biztosítunk, ezt meghaladóan nem áll módunkban azzal érdemben foglalkozni.

Az esetleges reklamációkat írásban várjuk portálunkon keresztül, vagy hivatalos e-mail címünkre küldött levélben (ugyfelszolgalat@toolsite.eu). Az írásban leadott reklamációval kapcsolatosan ügyfélszolgálati időben telefonon is tudsz érdeklődni.

Megrendelés lemondása

A megrendelést nem áll módodban lemondani, hiszen az étterem perceken belül elkezdi összeállítani és elkészíteni a rendelést, az étel(eke)t.

Az éttermi partnereink fenntartják a jogot, hogy indokolt esetben elálljanak a rendelés teljesítésétől (pl áramszünet, miatt nem tudják elkészíteni az ételt, vagy hóakadály miatt nem tudnak futárt küldeni). Ilyen esetben természetesen az étteremnek értesítenie kell téged, és a webáruház is minden tőle telhetőt megtesz, hogy tájékoztatva légy. Az étterem által visszamondott rendelés és nem teljesített rendelés esetén a - részletek tisztázása után - feloldjuk a számládon a rendelés ellenértékének zárolását, így téged nem ér kár.

FONTOS! Minden webáruházon keresztül leadott rendelés esetén, légy elérhető az általad megadott telefonszámon, e-mail címen, szállítási címen.

Vitás esetekben a Ptk. szabályozásai mérvadóak.

Internetes ételrendelés - a Te ízlésed szerint!
ToolSiTE Kft.

A házhozszállítás üzemeltetője: HMP-Line Kft.

Székhely: 5054 Jászalsószentgyörgy Fő út 87.
Adószám: 25323016-2-16
Cégjegyzékszám: 16-09-016367

akinek megbízásából a webáruház üzemeltetője: ToolSiTE Kft.

  • Internetes áruház
  • Webalapú ügyfélmenedzsement
  • Automatizált adatküldés
Székhely: 5650 Mezőberény Fő u. 2. a. IV. em. 41.
Levelezési cím: 1149 Budapest Róna utca 120-122. III.em.
E-mail: ugyfelszolgalat@toolsite.eu
Adószám: 13824235-2-04
Cégjegyzékszám: 04-09-007242 Békés Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Payment by card
Close
AGB

Wer die auf road32.hu nutzbaren Dienstleistungen in Anspruch nimmt, unterwirft sich diesen Allgemeinen Geschäfts- und Nutzungsbedingungen und zwar unabhängig davon, ob er registrierter Benutzer ist oder nicht.

Der Anbieter, ToolSiTE Kft. betreibt die Internetdienstleistungsplattform road32.hu. Über diese Plattform werden unterschiedliche Dienstleistungen registrierten und nicht registrierten Benutzern angeboten.

Primärer Geschäftszweck ist jedoch der Betrieb einer Kommunikationsplattform für Gastronomiebetriebe mit eigenem Hauszustellservice (im folgenden Anbieter genannt) und Benutzern. road32.hu ermöglicht dem Benutzer Bestellungen bei den auf der Website vertretenen Anbietern zu erfassen und den Anbietern zu übermitteln, indem es die Angebote der Anbieter veröffentlicht, die Bestellung mittels entsprechender Software ermöglicht und für die Weiterleitung der Bestelldaten an die teilnehmenden Anbieter Sorge trägt

Die Nutzung von road32.hu gilt als Ihre Zustimmung zur Sammlung und Nutzung Ihrer Daten durch Pizzagigant. Eventuelle Änderungen dieser Nutzungsrichtlinien und Bedingungen werden unverzüglich hier bekanntgegeben und können jederzeit von Ihnen eingesehen werden.

Privatsphäre und Datenschutz

Persönliche Daten werden absolut vertraulich behandelt und ausschließlich von Pizzagigant für die Geschäftsabwicklung und für interne Mailings (sofern in Ihrem Benutzerprofil angegeben) benutzt. Die Daten werden von uns auf gesicherten Internet-Server gespeichert, wo sie sicher vor Fremdpersonen sind. Registrierte Benutzer erhalten von road32.hu einen Account, bestehend aus E-mail adresse und Passwort. Der Benutzer ist verpflichtet, diese Zugangsdaten sorgsam zu verwahren und vor dem unberechtigten Zugriff Dritter zu schützen. Nur der registrierte Benutzer ist persönlich berechtigt, die auf road32.hu angebotenen Dienstleistungen über seinen Account zu nutzen. Der Benutzer verpflichtet sich, es zu unterlassen, anderen Personen über seinen Account zu ermöglichen, die Dienstleistungen in Anspruch zu nehmen.

Gewährleistung und Haftung

Die Benutzung von road32.hu wird ohne jegliche Garantie in Bezug auf Verfügbarkeit gewährt. Bei etwaigen Ausfällen des Service, insbesondere bei Ausfall der Weiterleitung an die Gastronomiebetriebe besteht keinerlei Rechtsanspruch.
Általános Szerződési Feltételek
Close

A házhozszállítás üzemeltetője: HMP-Line Kft.

Székhely: 5054 Jászalsószentgyörgy Fő út 87.
Adószám: 25323016-2-16
Cégjegyzékszám: 16-09-016367

akinek megbízásából a webáruház üzemeltetője: ToolSiTE Kft.

  • Internetes áruház
  • Webalapú ügyfélmenedzsement
  • Automatizált adatküldés
Székhely: 5650 Mezőberény Fő u. 2. a. IV. em. 41.
Levelezési cím: 1149 Budapest Róna utca 120-122. III.em.
E-mail: ugyfelszolgalat@toolsite.eu
Adószám: 13824235-2-04
Cégjegyzékszám: 04-09-007242 Békés Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Céginformáció
Close
Gyakran ismételt kérdések
  • Mit csinál a ToolSiTE Kft.?
  • Többet kell fizetni, ha Interneten rendelek?
  • Rendelési folyamat
  • Problémák, reklamáció, szerződés
  • Nem szállít hozzám senki?
  • Elfelejtettem a jelszavamat.
  • Kérhetek-e számlát, ha étkezési jeggyel fizetek?

Gyakran ismételt kérdések


Mit csinál a ToolSiTE Kft.?
A ToolSiTE Kft. 2006 óta működik. A weboldal segítségével megrendelheted ebédedet, vacsorádat az étteremtől, amely elektronikusan értesítést kap a rendelésedről. Ezt követően házhoz szállítják a kívánt ételt. A ToolSiTE Kft. egyik esetben sem találkozik veled személyesen, mivel az árut az étterem készíti össze és szállítja ki.
Többet kell fizetni, ha Interneten rendelek?
Nem, a szolgáltatás ugyanannyiba kerül, mintha azt telefonon vagy személyesen rendelnéd meg.
Rendelési folyamat
Miért kell regisztrálni magamat?
A regisztráció ahhoz szükséges, hogy a megrendelt árut pontosan szállítsák ki hozzád. A kötelező adatokat nem csak az internetes, hanem a telefonos vagy személyes megrendelés esetén is meg kell adnod.


Miért kell az adataimat megadni?
Ételrendeléskor a kiszállításhoz elengedhetetlenül szükséges egy pontos és visszahívható telefonszám. Az email címre pedig a rendelésről visszaigazoló levelet küldünk.


Mikor kapom meg a rendelést?
Étel házhozszállítás esetén a rendelést leghamarabb a szállítási időn belül kapod meg, amelyet az étterem nyitásától vagy a rendelés feladásától érdemes számítani.


Hova írjam be a címhez kapcsolódó plusz információt? (pl bejárat a sarkon)
Ezeket az információkat a cím adatai között érdemes feltüntetni. A megjegyzés a címhez rovatba írjuk be.


Hogyan jelzem extra igényeimet?
Különleges kívánságaidat érdemes a rendelés ellenőrző képernyőjén a megjegyzés a rendeléshez rovatban feltüntetni!


Sikerült-e feladnom a rendelést?
A rendelés feladásáról úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy megnézed azt a belépés utáni oldalon az "Korábbi rendelések" mutató információs blokkban.


Nem kaptam visszaigazoló e-mailt.
Ha feladtad a rendelést, akkor az e-mailt biztosan elküldtük. A kiküldés után a levél elindul a postaládád felé. A küldés után nincs hatásunk arra, hogy a levél mikor fog megérkezni a postafiókodba. A rendelés feladásáról úgy győződhetsz meg minden kétséget kizáróan, hogy megnézed azt a belépés utáni oldalon a "Korábbi rendelések" menüpontot.


Lemondhatom-e a rendelésemet?
A megrendelést nem áll módodban lemondani, hiszen az étterem perceken belül elkezdi összeállítani és elkészíteni a rendelést, az étel(eke)t.


Hogyan tudom módosítani a bevitt adatokat?
Az adatbeviteli hibákat a "Személyes adatok " menüpont alatt tudod módosítani.


Problémák, reklamáció, szerződés
Késik a kiszállítás.
Kérjük, a kiírt szállítási időt 5-10 perc erejéig kezeld rugalmasan! Tapasztalatból mondhatjuk, hogy rossz időjárási viszonyok esetén a késés a forgalom miatt természetes. Ennek mértéke 10-20 perc. Ennél jelentősebb késés esetén a házhozszállító partnernek kötelessége tájékoztatni a fogyasztót. Ettől függetlenül ha megkeresed ügyfélszolgálatunkat, akkor rövid időn belül tájékoztatást kapsz, merre jár a rendelésed!


Szerződéses kérdések
Lásd ÁSZF


Hol tudok reklamálni?
Reklamációval fordulj bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz! Minden nap 10-16 óra között telefonon és e-mailen várják jelentkezésedet! Azonnali probléma esetén 1 órán belül reagálunk, minden más esetben 48 órán belül tájékoztatunk.


Panaszom van, kihez fordulhatok?
Panasz esetén megkeresheted ügyfélszolgálatunkat. Ezen kívül a oldalon található telefonszám(ok)on az étteremmel is beszélhetsz.


Miért érdemes minősíteni az éttermeket?
Azért érdemes az éttermek szolgáltatását minősíteni, mert így a közösség hiteles információkkal szolgálhat a többi rendelő számára. Itt különösen hasznos lehet az ételek ízének és a kiszállítás idejének értékelése.


Törölni szeretném a profilomat
Nagyon sajnáljuk, hogy ha erre a döntésre jutottál, ha úgy érzed, hogy nem tudunk segíteni a felmerült probléma megoldásában, az ugyfelszolgalat@toolsite.eu címen kérheted profilod törlését. A kérelmet 48 órán belül feldolgozzuk és a végleges törlés (beleértve adott esetben a hírlevélről való teljes leiratkozás) 2 munkanapon belül történik meg.
Gyakran Ismételt Kérdések
Close

Adatvédelem

A ToolSiTE Kft. kijelenti, hogy tiszteletben tartja ügyfelei bizalmas információit, és minden esetben arra törekszik, hogy a felhasználókra vonatkozó valamennyi adatot, tényt és információt bizalmasan kezelje, és kizárólag saját munkájához használja fel azokat. A regisztrációhoz megadott információkat kizárólag az online rendeléssel kapcsolatosan használjuk fel, harmadik félnek nem adjuk át.

A látogatási adatok (IP cím, időpont, lekért oldal), melyeket a szerverünk rögzít, egyedül a vásárlási szokások megismerését szolgálják, ezeket az információkat kizárólag statisztikai adatgyűjtés céljából használjuk fel.

Az adatvédelmi elvek kialakításakor különös tekintettel vettük figyelembe az 1992. évi LXIII. törvényt a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról, az 1998. évi VI. törvényt az egyének védelméről a személyes adatok gépi feldolgozása során.

Adatvédelem